Τετάρτη, 17 Ιουλίου 2013

Νάτος! Νάτος! Νάτος ο Κατακτητής, ο λίγος, μα πολύ λίγος Σόιμπλε...

...μα για τους Γερμανούς μέγας προστάτης τους...
μα με ποιον μοιάζει, με ποιον μοιάζει σε αυτή την φωτογραφία που τον δείχνει οραματικό, ονειροπόλο, βυθισμένο στον δικό του ανισόρροπο τόπο, άρα και οι Γερμανοί είναι ανισόρροποι, άρα και εμείς που ψηφίζομε αυτούς που ψηφίζομε έχομε στο DNA μας τον ιό της προδοσίας ή της βαθιάς υπόκλισης... 
...μα με ποιον μοιάζει, με ποιον μοιάζει; Και σαν όρκα που είμαι, θυμήθηκα ορισμένες φωτογραφίες του ΧΙΤΛΕΡ! Ε, ναι, φίλοι μου Γερμανοί, σας κυβερνά ένα ομοίωμα του Χίτλερ ή έστω του Χιτλερισμού- φαίνεται ξεκάθαρα...
...δεν θα έγραφα, δεν έχω κέφια να γράφω, αλλά όταν διάβασα ότι απαγορεύονται οι συγκεντρώσεις, (άσχετα αν ήμουν/είμαι υπέρ της κλειστής έρημης πόλης- η απαγόρευση με ενόχλησε και φυσικά η αποδοχή από τη μεριά του ηρωϊκού κατακτητή Σόιμπλε- εγώ θα ντρεπόμουν να πήγαινα σε ένα σπίτι που δεν με θέλουν- τόσο αναξιοπρεπής είναι ο ανισόρροπος, ε, βέβαια, άλλο τόσο είναι αναξιοπρεπή η κυβέρνησή μας), στην ημέρα της άφιξης του έμβιου με τη μορφή γερακιού...
...μα πράγματι, δεν μοιάζει με γεράκι και μάλιστα κακάσχημο;...
...απαγορεύονται λοιπόν οι συγκεντρώσεις για να περάσει ο κατακτητής, όπως ακριβώς τα στρατεύματα του Χίτλερ στην έρημη κατακτημένη Αθήνα...
...Αγαπητοί μου συγγραφείς, Χωμενίδη και Χειμωνά, πώς σας φάνηκε αυτή η απαγόρευση;...
...και άλλοι αγαπητοί μου από το χώρο του πνεύματος και γενικότερα της Τέχνης, πώς σας φάνηκε αυτή η δικτατορική απόφαση της Κυβέρνησης;, φυσικά δεν είναι μόνη, αλλά νά!, είναι λίγο παραπάνω από το κατιτίς, διότι εισβάλλει ο κατακτητής Γερμανός...
...α, εσείς πασόκοι, ο Παπακωνσταντίνου είχε δίκιο, αυτός δεν φταίει σε τίποτα, ο Βενιζέλος φταίει-, η βόμβα στη Χιροσίμα ήταν πταίσμα, η βόμβα στο Ναγκασάκι ήταν έγκλημα, ελπίζω να καταλαβαίνετε τον συμβολισμό μου...άνανδροι και γελοίοι... 
...νιώθω τόση ντροπή, τόση ντροπή με την κατάντια του τόπου μου, μα έτσι είναι τα πράγματα, στις κρίσιμες στιγμές φανερώνεται ο χαρακτήρας μας, είτε στις διαπροσωπικές σχέσεις είτε στις διαπολιτικές...
...το υποχιτλερικό γεράκι ο Σόιμπλε έρχεται στον καμμένο τόπο των ανίκανων νεο-Ελλήνων, σε χαιρετώ από εδώ Σόιμπλε, αλλά θέλω να ξέρεις πως θα χάριζα και την ψυχή μου στον διάολο της Γερμανίας αν, μου δινόταν η ευκαιρία να σου έδινα ένα χαστούκι, μα τέτοιο χαστούκι, και μια κλωτσιά, μα τέτοια κλωτσιά, άι στο διάολο- μακάρι να πέσει το αεροπλάνο, θρύψαλα να γίνεις όπως το ανθοδοχείο που είχαμε στη Μυτιλήνη από κρύσταλλο  Βοημίας...
...δεν έχει νόημα να ξανά γράψω...αυτό μου λέει στο αυτί η υπέροχη μουσική που ακούω τώρα της ταινίας του Almodovar, "hable con ella"...           
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου