Παρασκευή, 28 Ιουνίου 2013

Η Χούντα των Μνημονίων/Αγορών, ο Βενιζέλος και ο Σαμαράς...

  ...προσπαθώ να δικαιώσω μέσα μου τον Κουβέλη για την αποχώρηση της ΔΗΜΑΡ από την κυβέρνηση, κάπου στο βάθος δεν άντεξε το πραξικόπημα στην ΕΡΤ, είδε και με τα δύο μάτια, επιτέλους, πως υπηρετεί μια χούντα, δεν τον δικαιώνω όμως και αυτό γιατί όφειλε, ως αριστερός να γνώριζε πως, με την σύμπραξή του στην κοινωνία των δύο μνημονιακών κομμάτων, δεν μπορούσε να κάνει τίποτα, αντίθετα ψήφισε και νομοσχέδια αντισυνταγματικά και συναίνεσε σε νομοθετικά χουντικά διατάγματα, και το έγραφα και το έλεγα πως η ΔΗΜΑΡ θα εκπέσει το 3% και ίσως να μην μπει στη βουλή στις επόμενες εκλογές όσο επιμένει να δηλώνει ότι δεν πρόκειται να συνεργαστεί με τον ΣΥΡΙΖΑ, και αυτό γιατί το εκλογικό σώμα θα διερωτάται: καλά, αφού συνεργαστήκατε με τα χουντικά κόμματα, δεν θα συνεργαστείτε με τα αντιχουντικά;...
...στις 18 Ιουλίου φτάνει ο κάτωθι σκυλόχοιρος της Ευρώπης...
...για να κατεβάσει από την Ακρόπολη, ως κίνηση καλής θέλησης, την αιματοβαμμένη σημαία της χώρας του...
...μένοντας σπίτι αυτές τις μέρες, για να αναρρώσω πλήρως από την ασθένεια της μετακόμισης, άλλωστε δεν μου αρέσει πια και να πολύ βγαίνω, οι χώροι τέλειωσαν, έμεινε μόνο το σινεμά, παρακολουθώντας διάφορες εκπομπές στην Τι-Βι, έμαθα πως στο γερμανικό Σύνταγμα υπάρχει άρθρο/διάταγμα που απαγορεύει πληθωρισμό πέρα του 2,5 ή του 3%, άρα, το Σύνταγμά μας υφίσταται κάτω από το γερμανικό Σύνταγμα...
...έμαθα επίσης πως το ομόλογο, που πληρώσαμε στο 100%, δεν κουρεύτηκε δηλαδή όπως κουρεύτηκαν τα ομόλογα των μικρο- ομολογοούχω, των ασφαλιστικών ταμείων ή των Πανεπιστημιών, το διαχειριζόταν η Ντόιτσε Μπανκ- σας λέει κάτι αυτό;...
...επίσης για πρώτη μου φορά έμαθα, ειρωνικά το γράφω, δεν ήξερα ότι το χρέος μας, το ακαθόριστο χρέος, είναι μη διαχειρίσιμο καθότι, όλοι οι μνημονιακοί ή μίνι μνημονιακοί, έλεγαν/ λέγουν, έγραφαν/γράφουν, λαλούσαν/λαλούν πως, οι μεταρρυθμίσεις, που σημαίνουν εσωτερική πτωχοποίηση, θα μας σώσουν, με άλλα λόγια, σκάστε βρομο-νεο-έλληνες, εσαεί θα μείνετε χρεωμένοι, εσαεί θα εισπράττομε τόκους- το κράτος σας είναι δική μας αποικία-, των βόρειων Ευρωπαίων...
...φυσικά δεν τη θέλω τέτοια Ευρώπη, βάρβάρων Ευρώπη, απολίτιστων Ευρωπαίων, κακομούτσουνων Ευρωπαίων-αναθυμηθείτε τις μούρες, εννοώ των πολιτικών, ακόμα και των γυναικών, κακοσχημάτιστες, σαν στραπατσαρισμένα αυγά, μα πώς αλλιώς;, η ασχήμια άσχημα σκέπτεται...
...πάντως, ο πιο επικίνδυνος πολιτικός, δεν είναι άλλος από τον Βενιζέλο-, βέβαια, υπηρέτης θα μείνει για πάντα ο Πρόεδρος του ευτελισμένου Πασόκ, υπηρέτησε τον Ανδρέα Παπανδρέου, τον Κ. Σημίτη, τον Γ. Α. Παπανδρέου, τον Παπαδήμο, τον Σόιμπλε, τον Σαμαρά-, τέλος θεωρώ ότι αντιπροσωπεύει και συμβολίζει στο έπακρο την πραγματικότητα των νεο-Ελλήνων χριστιανών, πονηροί και μεταπράτες, φοβισμένοι και ψεύτες...
...όσο για τον κο Δένδια, ο οποίος διατείνεται ότι θα εξαλείψει τον ρατσισμό και τον αντισημιτισμό από τη χώρα μας, οφείλει να γνωρίζει πως, πρώτα πρέπει να εξαλειφθούν οι θρησκείες και οι ιδεολογίες- αυτά τα δύο κυοφορούν τον κάθε λογής και μορφής ρατσισμό- πράγμα που δεν γίνεται, πράγμα που σημαίνει πως η ανθρωπότητα είναι ρατσιστική, δεν μπορεί να μην είναι ρατσιστική, από τη στιγμή που υπάρχει αυτό το πιστεύω σε έναν θεό, σε μια ιδέα-, πέρα από αυτό, κάθε νόμος που δεν ακολουθεί τη φύση του ανθρώπου και τάχα θέλει να την καλυτερέψει, δεν κάνει τίποτα άλλο από το να θεσπίζει ποινές και να χτίζει κελιά, άρα, ο ίδιος ο αντι-ρατσισμός είναι ρατσιστικός!!!...
...και επειδή είμαι απόλυτα σύμφωνος με το φυσικό μου, δηλαδή, είμαι ειλικρινής και τίμιος, άρα, διαβιώνω χάρη σε αυτό και για χάρη αυτού, λέω πως αποφεύγω τους απολίτιστους, από όποιον χώρο και αν προέρχονται, ακόμα και από τον χώρο της τέχνης-, δεν ξέρετε πόσους απολίτιστους έχω γνωρίσει σε αυτόν το χώρο-, βέβαια θα πάρω τη θεση του αν έχω να κάνω με θέσεις ενός  απολίτιστου τραπεζίτη ή πολιτικού ή χρηματιστή ή θρησκομανή ή ιδεολόγο...
...η μετακόμιση δεν τέλειωσε, απλώς έχω μία στέγη αλλά όχι οικία-, καλύτερα όμως που δεν φρόντισα να αγοράσω οικία τότε που μπορούσα, την θεωρούσα τάφο εν ζωή, διότι  σήμερα θα μου την έπαιρναν οι Γερμανοί- αυτό επιτάσσει το Σύνταγμά τους-, δεν μεμψιμοιρώ, εγώ έφερα τη μοίρα μου ως εδώ και την αποδέχομαι λέγοντας τα λόγια του Οιδίποδα: "Καλά ήταν ως εδώ"-, αυτή μου η μετακόμιση θα μείνει εσαεί μετακόμιση- πολλές κούτες δεν θα ανοιχτούν, πολλά μου βιβλία δεν θα σκονιστούν άλλο, πολλές μου φωτογραφίες θα δωριστούν αφού κανείς πια δεν αγοράζει, πολλά μου έργα τέχνης θα μείνουν στο σκοτάδι, ίσως τα σκοτώσω και αυτά, όσα θα μπορέσω, για ένα σύντομο ταξίδι στο σύμπαν των αισθήσεων, διότι χωρίς ηδονή, τίποτα δεν αξίζει και μπορώ να καταλάβω την εκσπερμάτιση του χρηματιστή ή του τοκογλύφου  μόλις δει τα κέρδη του αυξημένα-, όπως βλέπετε είμαι δίκαιος ρατσιστής και αυτό γιατί δεν μπορώ να παραβλέψω τη δύναμη της ηδονής- και μην ξεχνάτε πως η ηδονή έχει πολλές μορφές- αυτό μου το δίδαξε στα 30 μου χρόνια ο μεγάλος Μπουνιουέλ, αλλά και άλλοι, απλώς έμαθα να αποφεύγω τους κρυφο-ηδονιστές, εκείνους δηλαδή που δεν συμφωνούν με το φυσικό τους και συνομωτούν με την ασχήμια, με εκείνους που λένε: φύλα τα ρούχα σου να έχεις τα μισά-, τις να τα κάνω τα μισά;, ή: φρόντιζε για να έχεις-, γιατί να φροντίζω να έχω αυτά που μου ανήκουν και μου αξίζουν;, εκτός και αν στην πραγματικότητα μήτε μου ανήκουν, εκ του φυσικού εννοώ, μήτε μου αξίζουν, έτσι φροντίζω εν αγωνία να έχω τάχα εκείνα που δεν έχω-, αυτά είναι χριστιανικής ή τοκογλυφικής ύφανσης πέπλα που δεν μου ταιριάζουν, το πέπλο μου είμαι εγώ, διάφανο και ειλικρινές μέχρι τελευταίας σταγόνας ιδρώτα, μια που μπήκαμε για καλά στη μη ευχάριστη για μένα εποχή: το καλοκαίρι...                  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου