Παρασκευή, 22 Μαρτίου 2013

Στους κους Σαμαρά, Βενιζέλο, Κουβέλη, Στουρνάρα...

...στους ντουμπαδόρους και υποκριτές της πολιτικής σαθρής σκηνής των μαύρων κατάμαυρων χρόνων που περνάμε ελέω του νεωτερικού ναζισμού ή μεταμοντέρνου, προτείνω να δούνε το παρακάτω βίντεο με την εισήγηση του κου Βαρουφάκη...

http://tvxs.gr/webtv/%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CE%BE%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CE%BF-%CE%B3-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%86%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%AD%CE%BE%CE%BF%CE%B4%CE%BF-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7

...φυσικά να το δείτε και εσείς, να νιώσετε βαθιά μέσα σας την αναλγησία των Γερμανών και φυσικά και άλλων άνομων κέντρων σε εγκληματική συνεργασία, που δεν νοιάζονται για τις ανθρώπινες ψυχές, αλλά τα καταφέρνουν καθώς χρόνια προετοίμαζαν και εκπαίδευαν τους  μισθοφόρους τους, όπως η CIA εκπαίδευε από το 1945 τους πράκτορές της: νεο-Έλληνες επίορκους στρατιωτικούς, έτσι και η GoldMan Sachs εκπαίδευε έμβια όπως Σημίτη, Παπανδρέου, Παπακωνσταντίνου, Βενιζέλο, Παπαδήμο, Προβόπουλο, Σαμαρά, Γεωργίου, Στουρνάρα, και ένα σωρό άλλους- δυστυχώς, η χώρα μας γεννά προδότες ή όπως αλλιώς θέλετε εσείς να τους ονομάσετε, έτσι η δική μου γενιά έζησε μια αμερικανο-ελληνική στρατιωτική χούντα και μια γερμανο-ελληνική οικονομική χούντα- ναι, βιώνομε τη χούντα ενός χρηματοπιστωτικού συστήματος ανεγκέφαλων οικονομολόγων, ανάλγητων κερδοσκόπων, ανάλγητων τοκογλύφων, μισθωτών πολιτικών, αυτοί που μας κυβερνούν, τολμώ να πω είναι χουνταίοι, υπηρετούν μια χούντα που δεν έχουν την επίγνωση ότι αυτό κάνουν, ενώ οι στρατιωτικοί γνώριζαν καθώς το πραξικόπημα τους ήταν τυλιγμένο με την αντικομμουνιστική υστερική τάχα ιδεολογία, οι τωρινοί χουνταίοι τι είδους και τι μορφής ιδεολογία έχουν;, Α! ναι, της σωτηρίας της πατρίδας χάρη της Γερμανίας... 
...Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει, μονάχα η Γερμανία την κλέβει...
...οι Κύπριοι την πάτησαν άγρια, ψήφισαν έναν μισθωτό, ξέχασαν, μα πώς το ξέχασαν;, πως ο Αναστασιάδης, ο νέος τους Πρόεδρος της Κυπριακής τους Δημοκρατίας, ήταν ο άνθρωπος που με νύχια και με δόντια υποστήριζε το Σχέδιο Ανάν, όπου καθιστούσε την Κύπρο κοινότητα και όχι Κράτος, και φυσικά η Τουρκία εξακολουθεί να την αποκαλεί: Κοινότητα και ότι τα ενεργειακά κοιτάσματα δεν ανήκουν στην Κυπριακή Δημοκρατία αλλά στις δυο κοινότητες...
...οφείλω να πλέξω ακόμα μια φορά εγκώμιο για τον Βαρουφάκη, η σκέψη του με βοήθησε να μην τα πελαγώνω, να μην μπαίνω σε διλήμματα ή διερωτήσεις, το ένστικτό μου ευτυχώς συνάντησε την επιστημονική του σκέψη, βαθιά ανθρώπινη, σχεδόν σωματική, σαν τους καλούς ζωγράφους ή συγγραφείς ή όποιου σοβαρού καλλιτέχνη που χειρίζεται το μέσον της έκφρασής του όπως ο τσαγκάρης, ο μεταλλουργός, ο μαραγκός, όλοι τους με συνείδηση ότι κάτι προσφέρουν, πρώτα στον άνθρωπο και μετά στον πελάτη, χαίρομαι βαθύτατα που ο τόπος μου γέννησε τον Βαρουφάκη, έναν από τους λίγους που δικαιώνουν τη φυλή μας- μην το πάρεις ηλίθιε τυχαίε αναγνώστη μου ως φυλετική διάκριση, όπως κάνουν οι ισραηλίτες ή οι αμερικανοί ή οι γερμανοί, που πιστεύουν πως είναι οι μεγάλες και υπερούσιες φυλές, άρα βάρβαρες, αλλά επειδή μιλά την Ελληνική Γλώσσα, τη γλώσσα της τέχνης, του πολιτισμού, της καθαρότητας, της επιστήμης, φιλοσοφίας, ποίησης, μόνο για αυτό, και τη σκέψη του την αθρώνει με τη σαφήνεια του εργαλείου του: την Ελληνική Γλώσσα που σαν αίμα κυκλοφορεί εντός του σώματός του και εντός του επιστημονικού του Λόγου...
...είμαι πάλι σε κατάθλιψη, πάει τέλειωσε, μπήκα στην ανδρική περίοδο της κατάθλιψης, η μελαγχολία τέλειωσε, την ήπια σαν ψαρόσουπα, το ίδιο και την οργή μου, την τραγάνισα σαν παξιμάδι και την έφτυσα, και τώρα που χρειάζομαι λίγη ηρεμία για να μπορέσω να αποτελειώσω εκείνο για το όποιο είμαι ταγμένος από τη φύση μου να τελειώσω, δεν μπορώ, η χούντα των Σαμαρά, Βενιζέλο, Κουβέλη, ορμώμενοι από τη βάρβαρη Γερμανία, δεν μου το επιτρέπει, έτσι σκύβω το κεφάλι και αποδέχομαι την ήττα μου, όπως πιθανό να κάνουν και άλλοι που αγαπούν, όπως αγαπώ και εκτιμούν, όπως εκτιμώ τον τόπο που γεννήθηκα και στους θεούς του πολιτισμού μου αποτείνομαι και λέω: Καλά ως εδώ, από εδώ και πέρα τι θα γίνει, το μέλλον δεν μου ανήκει πια, όπως μου ανήκε, και όπως πιθανό να το όριζα με τις συμπεριφορές μου και πράξεις μου στο στίβο των ανθρώπων... ...δυο φορές χουνταίοι έκλεψαν τα χρόνια μου, την πρώτη φορά συνέπεσε με την πρώτη ηλικία του άνδρα, με το ξεκίνημα αλλιώς, και η δεύτερη με τη περίοδο των συνειδητών και ίσως μεστών δημιουργικών πράξεων/έργων...
...όλα τέλειωσαν, όλα τέλειωσαν, δεν μου μένει παρά να αρχίσω να δωρίζω, τι να τα κάνω όσα συνέλεξα, ποια αξία έχουν αφού δεν μπορώ να τα χαρώ, καθώς το οτιδήποτε αποκτά αξία επειδή το χαίρεσαι...                       

Υ. Γ.
Ευχαριστώ το καλό φίλο αναγνωστή μου που μου έστειλε το παραπάνω βίντεο του Βαρουφάκη...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου