Κυριακή, 17 Μαρτίου 2013

Ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος, ο Κουβέλης, ο Στουρνάρας, ο Προβόπουλος κ.ά. οφείλουν να ακούσουν/δούνε την παράκατω συνέντευξη του ευφυούς Πρωθυπουργού της Ισλανδίας...

και πάνω από όλους οι ψηφοφόροι της ΔΗΜΑΡ, γιατί αυτοί υποτίθεται είναι οι φρόνιμοι αριστεροί και ότι χωρίς το κόμμα αυτό, η Ελλάδα θα είχε καταστραφεί- άθλιοι σοβαροφανείς...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=21cuQ8ye6Wc

Χθες στο μπαρ Joke, αφού έφαγα το πρωινό μου, το μεσημεριανό μου και το βραδινό μου, καθότι είχα να φάω δυο μέρες, και παρήγγειλα το πρώτο ρούμι γράφοντας στίχους για το νέο μου ποίημα/ποτάμι, αφιερωμένο στην Αριάδνη με τίτλο: "Αναμένω-Προσδοκώ", φυσικά ερωτικό, ήρθε ο Τέλης, ο μπάρμαν και με ρώτησε αν ξέρω τίποτα νέο από την Κύπρο, "Καλά να πάθουν, είπα, αφού ψήφισαν τον Αναστασιάδη, γνωστό υποστηρικτή τού σχεδίου Ανάν, αυτός ο κος δεν είναι Κύπριος, όπως οι τρεις της κυβέρνησής μας δεν είναι Έλληνες, δεν με άκουγες πριν λίγο καιρό που φώναζα εδώ, πάνω στην μπάρα ότι, αν εκλεγεί ο Αναστασιάδης και η Κύπρος θα πάει στον Καιάδα του άθλιου και ανάλγητου, μα πάνω από όλα ηλίθιου χρηματοπιστωτικού συστήματος;, πάντως αυτό που αποφασίστηκε Τέλη μου, για την Κύπρο, ίσως να αποτελέσει το "παράσιτο", που πιθανό να ανατινάξει στον αέρα το σαθρό σύστημα-ίσως, πάντως αυτό που αποφασίστηκε από τη μάφια/γιουρογκρούπ, αποφασίστηκε για να πάρουν τα χρήματα από τους Ρώσους".
Και σήμερα το πρωί διαβάζω ότι οι Ρώσοι θα χάσουν 6 δις εβρό από το κούρεμα των καταθέσεων, κοντολογίς, η Γερμανία θα βάλει στα ταμεία της μέρος αυτών των δις, με άλλα λόγια εμείς, οι φτωχοί της Νότιας ΚολοΓερμανικής Ευρώπης ταΐζομε τους Βόρειους- τόσο ηλίθιοι, μα τόσο που εξακολουθούν να καταθέτουν χρήματα σε τράπεζες που ήδη ανήκουν στις χώρες τους- το ξανά γράφω: ΚΛΕΙΣΤΕ τις ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
Τελικά είμαι Κασάνδρα και έγραψα τον παρακάτω στίχο: "Προσδοκώ να γεννήσεις τον έρωτά μας ως μητέρα βογκώντας τρυφερά" και ένιωσα μια γλύκα να με πλημμυρίζει, γιατί είδα τον εαυτό μου ανάμεσα στις όχθες του ποταμού μου με το όνομα, Αριάδνη, και σε λίγο έγραψα και έναν άλλον, "Αν παύσει έκθαμβη να μένει η ίριδα των ματιών μου μπρος στη μορφή σου, τότε και η επικοινωνία θα παύσει, γιατί επικοινωνία σημαίνει έρωτας σε όλες του τις μορφές".
Ήπια και το δεύτερο ρούμι, ρεύτηκα πολύ δυνατά το χοιρινό μαδέρα που γεύτηκα πριν μισή ώρα, μόνο και μόνο για να με ακούσει ο διπλανός στο μπαρ καθότι αντιπαθητικός Δημαρ-αίος-, (δεν ξέρω γιατί, αλλά νά! τους ΔΗΜΑΡ-αίους, συλλήμβην, τους θεωρώ λασπερούς, λιπαρούς), μήπως και φύγει από δίπλα μου, αλλά πού να φύγει, "μα τι περίμενες, είπα μέσα μου, να φύγει;, αφού αυτοί ζούνε με τα ρεψίματα και τις κλανιές της Ν. Δ. και του Πασόκ, και μάλιστα με τρύπιες εξατμίσεις"-, έτσι, αναγκαστικά έφυγα εγώ.
Κουβάλησα το τομάρι μου ώς την έξοδο, έκανα δυο βήματα στο πεζοδρόμιο και τι βρήκα;! ένα εικοσάρικο, τσαλακωμένο, "μπα, είπα μέσα μου, "φωτοτυπία θα είναι", μα δεν έμοιαζε με φωτοτυπία, ίσως να ήταν πλαστό, όπως πλαστό κόμμα είναι και η Δημάρ με τον σοβαροφανή Κουβέλη (τι έγραψα τις προάλλες;, σαν κούκος θα βγει, θα ψελλίσει κάτι για ματώματα και άλλα ιδεολογικά φληναφλήματα και θα ξανά μπει στο σπιτάκι που του παραχώρησαν οι Γερμανοί) και ξανά μπήκα στο μπαρ και παρήγγειλα ακόμα ένα ρούμι, αδιαφορώντας αν το εικοσάρικο ήταν πλαστό ή όχι- το ήπια στα γρήγορα, μιας και είχα όρεξη να  συνεχίσω στο σπίτι μου το, "Αναμένω-Προσδοκώ".
Η Σκοτεινή ψυχή της γυναίκας αυτής φέρει όλη τη σκοτεινιά τής Γερμανικής φυλής..
...και δυστυχώς η φωτεινή Ακρόπολη ποδοπατημένη...

Υ. Γ.

Μην παραμελήσετε να παρακολουθήσετε το βίντεο που μου έστειλε μια καλή μου αναγνώστρια...

   
    

     



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου