Τετάρτη, 6 Φεβρουαρίου 2013

Για τους συγγραφείς, και γενικά καλλιτέχνες...

...που κωφεύουν, αδιαφορούν, ομφαλοσκοπούν, διαφεύγουν, για εκείνους που δεν έχουν νου, αλλά ουρά, για εκείνους που δεν κοιτάνε το γείτονα στα μάτια και τον φίλο στα μάτια, για εκείνους που κυνηγάνε σαν ορτύκι την επωνυμία, αλλιώς, ταμπέλα, σε μια κοινωνία πλημμμμμμυρισμένη από ψεύδος, ηθική ανεπάρκεια, που η καρδιά τους μια ανθοδέσμη μαραμένα ζουμπούλια, άρρωστα κιτρινισμένα βρόμικα, χαρίζω το παρακάτω κείμενο-είναι το τέλος της ομιλίας του Χάρολντ Πίντερ στην τελετή απονομής Νόμπελ-, να είστε σίγουροι πως θα ήμουν πιο τσεκουράτος από τον Πίντερ, καθώς δεν είμαι καθώς πρέπει, είμαι αιρετικός, προσβλητικός, προκλητικός, μα ευγενής-, τον "ευγενικό" ανέκαθεν τον περιγελούσα, όλοι οι ευγενικοί, το έχω παρατηρήσει, έχουν υποκριτική και λειψή κάρδια, έχουν και λιπαρή ιδρωμένη μαλθακή ζήτουλα παλάμη...   
Μετ. Άρης Λασκαράτος, εκδ. ΑΙΩΡΑ-για όποιον ενδιαφέρει το κείμενο του Πίντερ.

...και νάσου και ο Ράιχ-ενμπαχ (πώς ταιριάζει αλήθεια το όνομά του) να ομολογήσει τη λάθος συνταγή, αλλά αρνείται την τροποποίηση του προγράμματος και ότι η Ελλάδα "κάνει πολύ σοβαρές προσπάθειες για τη βελτίωση του οικονομικού κλίματος, εφαρμόζει σταθερά τις μεταρρυθμίσεις και αυτό θα οδηγήσει πραγματικά στη βελτίωση του επιχειρηματικού κλίματος στην Ελλάδα", ξεδιάντροπα λόγια ενός ξεδιάντροπου ηλίθιου γερμαναρά, και τον ρωτώ από εδώ: γνωρίζει πόσοι αυτοκτόνησαν;, πόσοι χρεοκόπησαν;, πόσοι άνεργοι κυκλοφορούν στους δρόμους;, είδε σήμερα τις εικόνες ενός εξαθλιωμένου λαού, που υποτίθεται είναι συν-ετέρος, να δέχεται οπωρολαχανικά έξω από το υπουργείο Γεωργίας, γνωρίζει πόσα παιδιά πάλι αύριο δεν θα έχουν να φάνε; Άι στο διάολο Ράιχ-ενμπαχ- ανάλγητε, ξεδιάντροπε, εγωπαθή, απαίδευτε, βλάκα, που να πάθεις το βράδυ εγκεφαλικό aids, το ίδιο και ο Πέερ Στάινμπρουκ που, αντί για κούρεμα του χρέους, προτείνει χρόνο, δηλαδή, να μείνομε και άλλο στην εντατική- πόσο μισώ αυτούς τους Γερμανούς, αυτούς τους Γερμανούς...''συγνώμη, αλλά κάναμε λάθος'', συγνώμη και από τη μεριά μου, με εξοργίσατε, και ξέρω πάρα πολύ καλά γιατί δεν τροποποιείται το πρόγραμμα, γιατί ακόμα δεν έχουν πέσει υπογραφές υπέρ των γερμανικών εταιρειών, και αυτό εγώ το μεταφράζω ως εξής: "θέλετε να είστε στην Ευρώπη και στο εβρό;, ε, τότε θα μας πληρώνετε εσαεί φόρους" μας λέει η ένδοξη ατσάλινη ζητιάνα Γερμανία-, όχι, δεν τη θέλω τέτοια Ευρώπη, δεν θέλω το νόμισμά της- Ευρωπαίοι ξυπνήστε, το εβρομάρκο πατά το σβέρκο σας ή το λαρύγγι σας, εξαρτάται σε ποια στάση σας βρίσκει, ορθώστε ξανά μια Πολιτική Ευρώπη, με γνώμονα τον άνθρωπο και τον Πολιτισμό, στο διάολο οι θρησκείες και οι τράπεζες, στο διάολο η οικονομία των ηλίθιων οικονομολόγων, που έχουν χάσει τον άνθρωπο από τα μάτια τους, μήτε τον εαυτό τους βλέπουν, όποτε κοιτάζουν την άθλια μούρη τους στον καθρέφτη για να φορέσουν τη χαρακτηριστική γραβάτα των δούλων των τραπεζών ή των χρηματιστηρίων-, πιο πονηρό μούτρο δεν υπάρχει, δεν τον αναγνωρίζουν, βλέπουν κάποιον άλλον στο στιλπνό κάτοπτρο, σίγουρα όχι εμένα, όχι εσάς, αλλά ένα νούμερο- νούμερα είναι όλοι τους, ε, και τι σημαίνει αυτό;, αυτοί δεν κυριάρχησαν/ κυριαρχούν; Άι στο διάολο, παρόλα άρρωστος θα βγω να πιω- η οργή μου από τις εικόνες που είδα έξω από το υπουργείο Γεωργίας και τα ασελγή λόγια του Ράιχ-ενμπαχ, ναι, ασελγή, νιώθω σαν να ασέλγησε τον τόπο μου, και όχι μόνο, αλλά και αφόδευσε στο χώρο μου, ήδη έχω ανοίξει τα παράθυρα, Raus!            
Κοι Ράιχ-ενμπαχ και Στάιν-Μπρουκ, εκ ελεεινής σημερινής Γερμανίας, έχω κάτι ρούχα να απλώσω, έρχεστε να τα απλώσετε;, αν τα απλώσετε θα σας δώσω τη μισή Δ.Ε.Η. και ολόκληρη την ΤΡΑΙΝ-ΟΣΕ...χαχαχα, εννοούσα παιχνιδάκια...  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου