Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013

Οι Καυλομαχίες των Πολιτικών μας και ο κος Ν. Δήμου...

Πρώτα το "στοχάζεσθαι" και μετά το "φιλοσοφείν", από τότε που έγινε επάγγελμα η φιλοσοφία, έπαυσε ο στοχασμός και όλοι γίναμε φιλόσοφοι, όπως όλοι γίναμε φωτογράφοι, μεταξύ αυτών και εγώ, και το έχω ομολογήσει πολλές φορές: φωτογράφος δεν είμαι, είμαι ο Σ.Β.Σκοπελίτης που χειρίζεται τη φωτογραφική μηχανή επειδή γεννήθηκα με 4 οφθαλμούς, οι δύο πρώτοι διακρίνουν το άμορφο από το όμορφο, οι άλλοι 2 το σφαλερό από το ορθό, και ανάλογα με την ψυχική/διανοητική κατάστασή μου, πότε λειτουργούν οι 2 και πότε οι άλλοι 2- ενίοτε και οι 4... 
Άλλο πράμα η "ασυνέπεια" και άλλο η "αναθεώρηση", και έχω την πεποίθηση πως, η πρώτη έχει να κάνει με τις κοινωνικές συμπεριφορές μας και η δεύτερη με τα μεγάλα και ουσιαστικά προβλήματα/διερωτήματα της ζωής μας.
"Συνεπής" σημαίνει εκείνος που έχει μια συνέχεια με το λόγο του και τις πράξεις του εντός του στίβου της αγοράς και των συναναστροφών. Βέβαια, έχομε και το φαινόμενο της αναντιστοιχίας, δηλαδή, βλέπομε έναν σχεδόν ευφυή καλλιτέχνη ή επιστήμονα, να είναι σκατοχαρακτήρας.   
"Αναθεωρητής" είναι εκείνος που, στο πέρασμα της ζωής του ή και όχι ολότελα, διαπιστώνει ότι οι θέσεις του, ύστερα από παιδεμό, μελέτη, τριβή, ήταν ελλειπείς, ή λανθασμένες και τις αναδιατυπώνει, τις αναπροσαρμόζει, ποτέ δεν τις αρνείται, δεν μπορεί άλλωστε, αφού μέσα από τις λανθεσμένες έφτασε στις ορθές- καμιά σχέση όμως με τον πολιτικό καιροσκόπο και αριβίστα.
"Ελληνοκεντρικός" είναι αυτός που κριτικάρει με μένος ό,τι ελληνκό και φυσικά τους Έλληνες, ξεχνώντας όμως πως, δεν είμαστε παρά Νεο-Έλληνες-Χριστιανοί και όχι Έλληνες, ξεχνώντας φυσικά ότι οι μεγάλοι στοχαστές μετά τον 14ο μ.Χ. αι. μέχρι και τον 20ο, ήταν Ελληνοκεντρικοί, δεν μπορούσε να ήταν διαφορετικοί- πολλά τα ονόματα αυτών των στοχαστών...
...γιατί έγραψα τα παραπάνω;, γιατί προχθές στο μπαρ ξεφύλλισα το περ. "Lifo", για να διαβάσω το ωροσκόπιό μου, θα αλλάξει έγραφε η ζωή μου, αηδίες, και καθότι αναγνώστης του κ. Βαρουφάκη, διάβασα στο κείμενό του, ελάτε όμως που παραδίπλα υπήρχε το άρθρο- ο αναγνώστης ας το κάνει άρθρο- του μεγάλου φιλοσόφου, του μεγαλύτερου εν ζωή, παράλληλα με τον ακόμη μεγαλύτερό του, Ράμφο, Νίκου Δήμου. Ήταν ο τίτλος του που με ερέθισε να το διαβάσω: "Ασυνέπειας εγκώμιο", και στο οποίο άρθρο του ο κος Ν. Δήμου, υπεραμύνεται την ασυνέπεια, μάλιστα ομολογεί ότι προτιμά τους ασυνεπείς, τους οποίους τους θεωρεί εξελιξίες και όχι κωλοτούμπες, και μάλιστα θαυμάζει τον Α. Σαμαρά που άλλαξε και τελικά αποδέχτηκε το Μνημόνιο, που άλλαξε θέση στο "Μακεδονικό", και από εθνικιστή που τον αποκαλούσε, τώρα τον αποκαλεί σώφρων. Επίσης μνημονεύει τη διένεξη ανάμεσα στον κ. Θεοδωρόπουλο/Κιμούλη-, είναι με το μέρος του πρώτου-, δεν πειράζει είπα μέσα μου, πρόβατο-πρόβατο βελάζει-, φυσικά παραβλέπει ότι, άλλο η Πολιτική και άλλο η πρακτικίζουσα πολιτική-, και φυσικά για τον κ. Δήμου, όσοι απαρνούνται τις θέσεις τους και τις διακηρύξεις τους είναι εξελιξίες, π.χ. ο Ολάντ, ο πιο αστείος πρόεδρος των Γάλλων, για τον κ. Δήμου θα πρέπει να υπολογίζεται ανάμεσα στους σοφούς, αφότου αποδέχτηκε τις θέσεις της φασιστικής Γερμανίας μετά την εκλογή του, ενώ προεκλογικά ήταν ενάντια σε αυτές κάθετα...
...δυστυχώς, ό,τι αποκτά την επιστήμη του, χάνεται η πρωτογένειά του, και τότε όλοι γίνονται επιστήμονες της αυτής επιστήμης-, και από εδώ γράφω ότι, δεν είναι ο Ράμφος ο μεγαλύτερος φιλόσοφος της εποχής μας, όπως τον χρήζει ο κ. Δήμου, αλλά ο Κωστής Παπαγιώργης, ο οποίος, άμα τι άλλο, είναι Ποιητής, δεν εννοώ ότι γράφει ποιήματα, γιατί πολλοί γράφουν ποιήματα, μα "Ποίησις" δεν βγαίνει, πολλά τα παραδείγματα στο σύγχρονο ρεπερτόριο ποιημάτων-, ενώ ο πρώτος, Ράμφος, δανειστής σκέψεων, και επειδή κ. Δήμου, σιχαίνεστε ό,τι Ελληνικό, γιατί δεν φεύγετε από τον τόπο μου;, μένετε ίσως με την ελπίδα ότι θα διορθώσετε τον Νεο-Έλληνα Χριστιανό;, διότι, έτσι ή αλλιώς, δεν έχετε καμιά σχέση με το πνεύμα του τόπου μου, και είναι ένα πνεύμα ΝΑΑΑΑΑΑ!!!, πελώριο, τεράστιο, αμέτρητο, και ας μην ξεχνάτε ότι είστε περισσότερο ελληνοκεντρικός από ό,τι είναι ένας σοβαρός ελληνοκεντρικός...
...όμως, για άλλα ξεκίνησα να γράψω: για την καυλομαχία των πολιτικών μας (την χρησιμοποιούσε και η δική μου γιαγιά κ. Γαβρά, τη λέξη αυτή) δεν ξέρετε πόσο σας καταλαβαίνω διότι, ξέρετε πολύ καλά ότι, πρώτα έρχεται η διάλυση κάθε ίχνος ηθικής και μετά επέρχεται η εξολόθρευσή μας...
...ήθελα επίσης να γράψω για την νεκροπροσωπία που διακρίνει τον κ. Στουρνάρα- τον είδα στην εκπομπή Fake for Fake της κας Στάη, ε, είπα μέσα μου, αυτός ο άνθρωπος έχει μηδέν ευαισθησία, αλλά και μηδενικό οικονομικό νου, απλώς σπούδασε την επιστήμη της οικονομολογίας- τό είπαμε, ό,τι αποκτά την επιστήμη του, χάνεται η πρωτογένεια του και όταν η φιλοσοφία αρνείται το στοχασμό, τότε παύει και η σκέψη- όποια σκέψη...
                  
Αυγή στη Άνδρο, αυτόν τον καύλο Ήλιο, όταν τον βλέπουν τα υγιή κορίτσια στον ορίζοντα να υψώνεται, αυτόματα ανοίγουν τα σκέλια τους να τον υποδεχτούν- το είδα με τα μάτια μου, το έζησα, μάλιστα μία από τις γυναίκες μου έλεγε: έλα Ήλιε μου, θεράπευσε την καύλα μου με τον καύλο σου...αυτός είναι ένας μοιραίος στοχασμός... 
μην είστε εναντίον της καύλας, εναντίον της καυλομαχίας να είστε...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου