Τετάρτη, 28 Νοεμβρίου 2012

Χθες παρακολούθησα τις δηλώσεις του κ. Σαμαρά...

...και σιχάθηκα τον εαυτό μου και αυτό γιατί είδα να ομιλεί ένας φοβισμένος σκοτεινός ψεύτης, ένας τύπος που δεν πίστευε αυτά που έλεγε, αλλά τα έλεγε σαν να ήταν κουρδισμένος, σαν να είχε ένα μεγάλο κλειδί στη ράχη του που το γύριζε η πιο σκοτεινή γυναίκα της μη Ενωμένης Ευρώπης, η παρακάτω...
...ναζίστρια και αντιερωτική γυναίκα-, σιχάθηκα τον εαυτό μου, τον οικτίρω τον εαυτό μου, γιατί τη ζωή μου την άρπαξαν σκοτεινά στη ψυχή τους ανθρωπάρια, ανθρωπάρια που δεν έχουν δράμι ζωής μέσα τους, που λιμοκτονούν μέσα στην απελπισία τους και τον σαδισμό, που γλείφει ο ένας τα σάλια του άλλου, που ξεδιψούν με τα βλεγονώδη τους σάλια, και ενίοτε με το έμπυο τους γιατί το μυαλό τους είναι γεμάτο έμπυο απανθρωπιάς, πολλά δεινά έχει σκορπίσει η Γερμανία στους λαούς της Ευρώπης, είναι ο παρίας της Ευρώπης- σιχάθηκα τον εαυτό μου και θέλω η ζωή μου να τελειώσει γιατί ο τόπος μου λεηλατήθηκε, οι συμπολίτες μου
έχασαν τη χαρά τους, το καθαρό τους βλέμμα, τα όνειρά τους, τον έρωτά τους, την αγάπη τους- τα σκυλιά μπήκαν στην πόλη με τη μορφή, ακόμα μια φορά, του ΓΕΡΜΑΝΟΥ- τη μισώ αυτή τη φυλή και αυτό γιατί μισεί η ίδια τον εαυτό της, δεν της αρέσει η μούρη της- δεν έχει μορφή αυτή η φυλή- για αυτό και εκδικείται τους άλλους κάθε φορά που της δίνεται η ευκαιρία και αναρωτιέμαι: καλά εμείς, οι νεο-Έλληνες, οι ζητιάνοι, οι ικέτες της μη Ενωμένης Ευρώπης, αλλά οι Ιταλοί, οι Ισπανοί, οι Γάλλοι, οι Πορτογάλοι, οι Ιρλανδοί;, τι στο καλό τους συμβαίνει και σκύβουν το κεφάλι σε αυτή την σκοτεινή γυναίκα και σε αυτον παρακάτω σκύλο;
...να φύγει η Γερμανία από την Ευρώπη, ή να φύγομε εμείς από το μόρφωμα που αποκαλείται: Ενωμένη Ευρώπη, δεν το βλέπετε;, πουθενά δεν υπάρχει ένωση, υπάρχει μόνο η ένωση των εταιρειών και τραπεζών, ζούμε κάτω από μία ΕΝΩΣΗ: της Τραπεζο-Εταιρεικρατίας- ας το χωνέψουμε, ας εξεγερθούμε με κάθε τρόπο, μας τρώνε το μεδούλι, μας πίνουν το αίμα, μας γδέρνουν, πέρνουν τη σάρκα μας και την κάνουν χαρτονομίσματα και οι ηλίθιοι δούλοι τους: Σαμαράς. Βενιζέλος, Κουβέλης, που δεν ξέρουν που πηγαίνουν, αλλά μπορεί και να ξέρουν αλλά, το χειρότερο, να μην τους νοιάζει ότι ολοένα βυθιζόμαστε στην ανεπίστρεπτη φτώχεια, στην ανεπίστρεπτη κατάντια- το ευρώ δεν είναι νόμισμα: είναι μια απάνθρωπη, ανάλγητη συνθήκη εξανδραποδισμού λαών- δεν τη θέλω αυτή την Ευρώπη- την κατάπτυστη Γερμανική Ευρώπη, δεν θέλω να συμμετέχω σε αυτή την ανελέητη συνθήκη του ευρώ- δεν αξίζει αυτή η συνθήκη ούτε μια καρδιά ανθρώπου και οι κυβερνώντες δεν έχουν καρδιά, ή μπορεί να έχουν από γεννησιμιού τους τεχνική καρδιά δούλων και υπανθρώπων- μας κατέστησαν αποικία τοκογλύφων, όσο για το μπάλωμα που έγινε προχθές στο κουρελιασμένο ρούχο του τόπου μας στο γαμημένι Γιούρογκρουπ, μας βυθίζει ακόμα περισσότερο στην εξάρτηση, μας κατέστησαν ναρκομανείς, μας οδηγούν στο να θέλομε να βάλομε τέλος στη ζωή μας, μας έσπρωξαν στην ασφυξία, στην ανθρωπιστική κρίση, στο τέλος του πολιτισμού μας, μας βύθισαν ακόμα περισσότερο στην υπογεννητικότητα- εξεγερθείτε με κάθε τρόπο, και ένας τρόπος, που κανένας νόμος δεν μπορεί να καταδικάσει, είναι της δολιοφθοράς, εξεγερθείτε ενάντια στο σύστημα/ένωση: της Τραπεζο-Εταιρειοκρατίας-, δηλαδή τι;, η ζωή μας αξίζει όσο τα ψέματα των τριών πανικόβλητων δούλων που μας κυβερνούν; Όχι!!! η ζωή μας αξίζει την αλήθεια μας, και η αλήθεια μας είναι, η του ανθρώπου ΑΞΙΑ- και τώρα μπαίνει το ερώτημα: είμαστε άνθρωποι; Και επειδή εγώ είμαι άνθρωπος με αξίες ηθικές, από εδώ αυτό το σπίτι λέω: Σαμαρά, Βενιζέλο, Κουβέλη, είστε ανθέλληνες, δεν αγαπάτε τους συμπολίτες μου- χρησιμοποιώ την κτητική αντωνυμία γιατί εγώ έχω συμπολίτες, εσείς δεν έχετε μήτε τον εαυτό σας- φύγετε, ο τόπος μου δεν σας κουβαλά πλέον στους ώμους του...
...ζώα Γερμανοί, φάγατε σήμερα το λουκάνικό σας;, μετρήσατε τους τόκους σας;, εκπερματίσατε στο πιάτο σας;, φτύσατε ο ένας τον άλλον;, έγλειψε ο ένας τον άλλον;; έγδαρε ο ένας τον άλλον;, ζώα Γερμανοί- φύγετε από την Ευρώπη...

υγ. Εντάξει βρε γαμημένο Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, αφού έχεις αποδεχτεί ότι τα Μνημόνια είναι λάθος, γιατί δεν τα αναιρείς, γιατί δεν τα αποσύρεις;, γιατί δεν ρίχνεις στον καιάδα των εντέρων σου τη μόλυνση που επέφεραν στον τόπο μου; Μα και βέβαια, πρέπει να κερδίζει η Γερμανία, ελεεινό τρισθάλιο Ταμείο- ποιος σε έφερε στον τόπο μου; Ξέρω, ξέρω, ένας που έπεφτε από το ποδήλατό του...         

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου