Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2012

Ο Γερμανός και ο Εβραίος...

...ο πρώτος βομβαρδίζει ξανά την Ευρώπη και ο δεύτερος προχωρά σε εθνοκάθαρση στη Γάζα- ο Νόαμ Τσόμσκι το ίδιο υποστηρίζει, κα τα επίσημα στόματα, και τα επίσημα μέσα ενημέρωσης, κρατούν τη στοματάρα τους επτασφράγιστη, μα αυτός είναι ο κόσμος- γελοίος...
...όταν ο Γερμανός ένιωσε ότι ο Εβραίος του έτρωγε τα σπλάχνα, το εξαφάνισε, όταν ο Εβραίος ένιωσε ότι ο Παλαιστίνιος του τρώει τα σπλάχνα σπεύδει να τον αφανίσει, και οι δυο φυλές συνιστούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος: αδίστακτες, άπληστες, αυτοθεωρούνται οι καλύτερες, υπερούσιες φυλές του κόσμου, δεν διστάζουν να εγκληματίσουν, όπως τώρα η Γερμανία έναντι άλλων χωρών της τάχα Ενωμένης Ευρώπης με το γαϊδουρομουλαρίσιο της μυαλό, και το Ισραήλ βομβαρδίζει άμαχο πληθυσμό- από εδώ συμβουλεύω τους παλαιστίνιους, να τα μαζέψουν και να φύγουν γιατί θα δολοφονηθούν και κανένας δεν θα τιμωρήσει το Ισραήλ-, αξίζει όμως η τιμωρία του Ισραήλ, όταν εσείς Παλαιστίνιοί μου θα είστε νεκροί;
...πίσω στην ένδοξη υπερούσια Γερμανία, γιατί ξεκωλιασμένη χώρα θέλεις να ξεκωλιάσεις και εμένα για να έρθουν τάχα οι επενδυτές σου και να αρχίσει η περίφημη τυφλή, θεότυφλη ανάπτυξη, σκατά θα είναι ανάπτυξη, ξεκώλιασμα και αρπαγή και ξερίζωμα της χώρας μου θα είναι, γιατί πρέπει πρώτα να γίνουν αυτά που δεν μπορούν να γίνουν σε άλλη χώρα της σκατοενωμένης Ευρώπης για να αναπτυχθούμε;, γιατί θέλεις να μας έχεις υπό τον ζυγό σου και να κερδίζεις και από πάνω με τα γαμημένα δάνεια που πήραν τρισθάλιοι πολιτικοί χωρίς να μας ρωτήσουν- παίρνεις-πήρες την χώρα μου, παίρνεις τους τόκους, τι άλλο θέλεις γαμημένη Γερμανία;, η χώρα μου αλώθηκε, τέλειωσε, πες μου τι άλλο θέλεις; Θέλεις να δεις τους μισούς Έλληνες ρακένδυτους, λιπόσαρκους, ελεεινούς, ζητιάνους, δυστυχείς,  μισοπεθαμένους, αλλόφρονες, τι θέλεις γαμώ τον κώλο μου;, τι θέλεις;, πάρε το ΕβροΜάρκο σου και φύγε από την Ευρώπη, μαζέψου στη χώρα σου Ούνε, αλλά πρώτα να μας δώσεις τα χρωστούμενα και να αναστήσεις τους νεκρούς μου- δεν αντέχω μωρή πουτάνα Γερμανία να εξοντώνεις τους συμπολίτες μου για δεύτερη φορά και για ένα γαμημένο νόμισμα που σαν τον Εβραίο το λιμπίζεσαι και το διαφυλάττεις κάτω από τα μαραμένα σου αρχίδια...
...πίσω στο Ισραήλ, αγαπητοί μου Ισραηλίτες, βομβαρδίστε αλύπητα, η ανθρωπότητα είναι μαζί σας, όλη η ανθρωπότητα έτσι και αλλιώς πάλι μακελεύεται, προχωρήστε σε χερσαίες επιχειρήσεις, πατήστε τους ελεεινούς Παλαιστίνιους, πετάξτε τα μιάσματα αυτά που σας τρώνε το συκώτι στη θάλασσα, να τους πετάξετε όμως ζωντανούς, όχι πεθαμένους για να μη μολύνουν τη Μεσόγειο του Πολιτισμού...
...είδα το βίντεο της κας ΚεφαλοΓιάννη, υπουργού τουρισμού, για την φετινή καμπάνια του τουρισμού μας, καλά, ποιος σκέφτηκε να γυριστεί αυτό κιτσαριό;, δεν πήραν χαμπάρι ότι έτσι διαφήμιζαν το Λονδίνο, τους συμβουλεύω να το πωλήσουν μισοτιμής σε κανένα λονδρέζικο τουριστικό γραφείο... 
...πάμε πίσω, μέχρι πριν λίγο καιρό μας κυβερνούσε ο λαμογιανισμός, τώρα το κιτσαριό της τάχα αστικής δεξιάς, παντού αδιέξοδα, όπου στρέφω τη ματιά μου αντικρίζω τη σχιζοφρένεια, και λέω για πολλοστή φορά, να μη βγαίνει στα σαλόνια της τηλεόρασης ο Λαφαζάνης, με εκενυρίζει η βλακεία του, κάθε φορά που μιλά στα σαλόνια, ο ΣΥΡΙΖΑ χάνει δύο μονάδες, καλά δεν υπάρχει σε αυτό το κόμμα κάποιος να τον φρονιμεύσει;, να του πει να μάθει πώς να εκφράζεται και πώς να σκέπτεται πρώτα τι πρέπει να πει και πώς να τα πει; ΣΥΡΙΖΑ-ίοι δεν θα δείτε εξουσία, θα πεθάνετε εντός την α-πολιτικής σας α-γλωσσίας...
...φεύγω, θεραπεύτηκα, να γλιτώσω από τους βομβαρδισμούς...
...ένα αδοίο και ένας πρωκτός συνιστούν το παρόν μας- διαλέγετε και παίρνετε...
                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου