Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΟ ΧΟΡΑ...αλλιώς: ΒΥΘΙΣΑΤΕ ΤΗ ΧΩΡΑ...

...πώς το θυμήθηκα ε;! Μα από τις κιτς εικόνες που είδα χθες στην Τι-Βι από τα 38α γενέθλια του Πασόκ, (δεν ήξερα πως είχαν γενέθλια και τα μορφώματα, δεν είδα όμως να κόβουν τούρτα ή έκοψαν και δεν το είδα, πάντως αν έκοψαν θα έπρεπε να είχε το σχήμα ενός γεροφαφούτη, δίχως σοφία και ταπεινότητα), στη μεγάλη υπαίθρια σάλα του Μ. Μπενάκη-, πάντα το Πασόκ ήταν φιλικό προς το Μ. Μπενάκη και πάντα το Πασόκ ήταν ευπρόσδεκτο από το Μ. Μπενάκη-, και όταν είδα συγκεντρωμένα τα χούφταλα, τα βγαλμένα από τη ναφθαλίνη (ξέρετε για ποια χούφταλα μιλώ) του ΟΙΚΟΥ της διαφθοράς και του απέραντου λαϊκίστικου κιτσαριού γέμισαν τα μάτια μου δάκρυα και έτρεχαν ως κάτω στα ωραία μου πέλματα, αλλήθωρε θεέ των χριστιανών, τι συγκίνηση ήταν αυτή που ένιωσα, ήταν τόση που για να συνέλθω άνοιξα το άδειο ψυγείο, είχα ξεχάσει πεπόνι μισό καθότι λησμονώ να τρώω, και το καταβρόχθισα με τη φλούδα του και ξέρασα ξερατό τρισάθλιο στα μούτρα τους νοερά και το ξερατό μου κάλυψε τα εμετικά τους μούτρα...και αφού καθάρισα το πάτωμα από το ξεράτο μου, θυμήθηκα τις εφτά ακτίνες του καινούριου ήλιου, που κάθε μια συμβολίζει λένε και έναν άγιο σκοπό του μορφώματος και φυσικά ο νους μου, που δεν παύει να σαλεύει, πήγε στα 7 Θανάσιμα Αμαρτήματα- τυχαίο; όΧι, θα το δείτε, και μόνο που η τελευταία, η 7η ακτίνα, συμβολίζει τη μέριμνα για το περιβάλλον- τα λέει όλα, και όταν πια ο Μορφέας άρχισε τα χαϊδεύει τα βλέφαρά μου- κοιμάμαι πια νωρίς καθότι δεν έχω πια χρήματα να πίνω και ξυπνώ πια νωρίς για να σκεφτώ πού θα βρω χρήματα-έπεσα πάνω στην είδηση μιας παράστασης για τον "Αθανάσιο Διάκο" χρηματοδοτούμενη από το υπουργείο πολιτισμού στο πλαίσιο, άντε στα πλαίσια, του Φεστιβάλ Αθηνών, και έφριξα από το κιτς, έφριξα από την αρρώστεια της έρημης κομπλεξικής σκηνοθέτιδος- όμοια με το μόρφωμα του Πασόκ, είπα μέσα μου, και ξανά ξέρασα ό,τι είχε απομείνει από το πεπόνι...μα δεν έκλαψα, τα δάκρυά μου τα καταπλάκωσε η οργή και ορθώθηκε, ταρακούνηθηκε βάρβαρα στο χώρο μου γκρεμίζοντας ό,τι έβρισκε μέχρι που αισχροχτύπησε το κεφάλι της στην οροφή και έπεσε λιπόθυμη στα βιβλία που είχαν καλύψει το πάτωμα...
...αυτοί είμαστε, οι ΝεοΈλληνες, ένα κοινωνιολογικό κιτσαριό, μια τύφλα έχει φράξει τους οφθαλμούς μας, μια βλέννα μικροβίων έχει επικαθίσει στους 1 και 1/2 εγκεφάλους μας, πάει τελείωσε και τότε σκέφτηκα ακόμα μια φορά οικονομικά, καθώς  πρέπει να πάω στην τραπέζα να αναδιαρθρώσω το χρέος μου, δηλαδή, να δανειστώ για να ξεχρεώνω, όχι για να ξεχρεώσω- και φώναξα όρθιος πάνω στο κρεβάτι μου: Μα έτσι είναι κύριοι Στουρνάρα, Σαμαρά, Βενιζέλο και προπαντώς Κουβέλη: δανειζόμαστε για να ΞΕΧΡΕΩΝΟΜΕ!, ε, έτσι δεν θα ξεχρεώσομε ποτέ- είδατε τι έκανε μια και μόνη υπογραφή στο ΜΝΗΜΟΝΙΟ; Γειά σας λεβέντες, ΠαπΑνδρέου και ΠαπαΚωνταντίνου, μας βολέψατε στους τάφους μας εν ζωή...και κάτι άλλο για τους ανεγκέφαλους οικονομολόγους, (δεν αναφέρομαι της εξουσίας, αυτό το ξέρουν, αναφέρομαι στους απέξω της εξουσίας που τάχα έχουν σπουδάσει-, πόσο απεχθάνομαι τους σπουδαγμένους που κουνάνε το δίπλωμά τους σαν μαντίλι επαιτείας, μονάχα η Αριάδνη μου το γνωρίζει), όσο και να ρίχνεις τους μισθούς δεν γίνεται ανταγωνιστική η οικονομία παρά μόνο με την παραγωγή καλού και αξιόπιστου προϊόντος, έτσι, αν ρίχνεις τους μιστούς, ώς μαστοί που δεν βγάζουν γάλα, και δεν παράγεις νέα αξιόπιστα προϊόντα, αλλά συνεχίζεις να παράγεις βίδες που δεν βιδώνουν, σελοτεϊπ που δεν κολλά, στιλό που δεν γράφουν, παπούτσια που λιώνουν στό πρωτοβρόχι, πουκάμισα που με το πρώτο πλύσιμο λιώνουν, ε, και τζάμπα, δωρεάν αλλιώς, να τα δίνεις, κανένας δεν θα τα παίρνει, άρα, ε, είναι φανερό, ο ΤΟΠΟΣ μου εκλάπη κύριε Μαργαρίτη της ΔΗΜΑΡ, της Κυβερνώσας Αριστεράς, που χθες υπεραμυνόσουν τα νέα μέτρα ωσάν βασιλικότερος του βασιλέως.
Ακούστηκε ότι κάποιοι της ΔΗΜΑΡ ισχυρίστηκαν στη συνεδρίαση της κονοβουλευτικής τους ομάδος, ναι ομάδος, ότι δεν εγνώριζαν, ναι εγνώριζαν, το μέγεθος της οικονομικής συμφοράς, και ρωτώ: γιατί λένε ψέματα;, έστω, δεν λένε ψέματα, τότε γιατί, σαν υπεύθυνη Κυβερνώσα Αριστερά, δεν εφρόντιζε να πληροφορεί από τον κ. Βαρουφάκη, για να είναι και ο λόγος τους λιγότερο συνθηματικός και πάνω από όλα υπεύθυνος; 
Σκατά, σκατά, σκατά!!! πάμε για τον άλλον γύρο (όχι σουβλακίου) αλλά πείνας υπερήφανων πολιτών και συνάμα εξευτελισμού εμβίων, που φοράνε παντελόνια και προσποιούνται τους άνδρες...
...ως εικόνα ήθελα να παραθέσω μαστούς, που αντί για γάλα εκτοξεύουν από τα ερέβη τους έμπυο...αλλά δεν έχω τραβήξει ακόμα τέτοια φωτογραφία, τραβώ όμως τα δικά μου βυζιά, αλλά δεν γίνονται μαστοί, είναι γυμνασμένα και μυώδη και βγάζουν μονάχα ψιθύρους οργής- είμαι καταδικασμένος-καταδικασμένοι, όπως θέλετε πάρτε το...                       

2 σχόλια:

  1. Ποια τουρτα καλε μου ανθρωπε?
    Τον λαιμο τους επρεπε να κοψουν εδω και χρονια!
    Με σταχτη στα ματια και πανώ στα χερια νομιζανε καποιοι και καποιοι οτι θα παει μπροστα η Ελλαδα.... και δωσε-δωσε-δωσε λεφτα στον κοσμακη (κλεμμενα απο παντου-γιατι οταν δεν πανε εκει που πρεπει, κλεμμενα λεγονται και ειναι).
    Και οι αλλοι οι αριστοκρατες και οι αλλοι οι αρχαιοι με τις αποστεωμενες ιδεες, με το καταρριφθεν (με την βουλα!) ιδεωδες που ακομη ψυχορραγει... παναθεμα τους ολους!
    Σαθρωτις πανω εις την σαθρωτηταν!
    Και βοηθεια μας...!!!
    Mονο τον Θεο ασε στην ακρη...δεν φταιει εκεινος για τα δικα μας σκατα! Ελευθερια βουλησης μας εδωσε! Υπερτατο αγαθο...και ας ειχαμε το μυαλο να το χειριστουμε σωστοτερα!
    Οχι να μας αρεσει το σεντονι που σκεπαζει την γυμνια μας...να σκεφτομαστε και οτι θαρθει η μερα που καποιος θα το τραβηξει και θα αποκαλυθφουν ολα! Και τοτε θα μας πιασουν οι μεγαλες οι ντροπες.....

    Ρεε που παμεεεε!!! Ρεε που παμεεεεε.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Άρα δεν έχομε πού να κρατηθούμε, αυτό εννοείς...αλλά το θεό πουθενά δεν τον αναφέρω, εκτός και αν αναφέρεις κάποιον άλλον θεό, διότι καλή μου αναγνώστρια μόνο χριστιανός δεν είμαι, ίσως άλλα κακά μπορεί να έχω, π.χ. είμαι τόσο ελεύθερος που χάνω και τον εαυτό μου, ευτυχώς τον ξανά βρίσκω...ευχαριστώ για το σχόλιό σου, όσο για το σεντόνι, οφείλομε να σκεφτόμαστε αν ήταν δικό μας, αν ήταν δικό μας, τότε κανείς δεν μπορεί να μας το πάρει και η γύμνια μας είναι δική μας γύμνια και να τη χαιρόμαστε- αν ήταν δικό μας το σεντόνι...καλη σου νύχτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή