Σάββατο, 4 Αυγούστου 2012

That fellow mr Samaras likes to write love letters to his bosses...

...I have in my archives his love letter to mister Draghi, yes, letter addressed to the president Draghi confirming his obedience...μου θυμίζει τον Pat Boone στο τραγούδι: "Love letters in the sand", επίσης μου θυμίζει την ταινία: "Βlood and sand" με τον Tyrone Power, πάμε παρακάτω...  
...κε Κουβέλη και όλοι οι επίλοιποι φιλολογούντες αριστεροί της ΔΗΜΑΡ την ξέρετε την επιστολή του κου Σαμαρά στον Draghi; 
...α, μου αρέσει ο εαυτός μου, άλλοτε είμαι δεξιός, άλλοτε, κεντρώος, άλλοτε αριστερός, άλλοτε σοσιαλιστής, άλλοτε φασίστας, άλλοτε δημοκρατικός, άλλοτε σοσιαλδημοκράτης, άλλοτε κιτρινόμαυρος, άλλοτε ο ΚΑΝΕΝΑΣ, με άλλα λόγια, βρίσκομαι σε αναβράζουσα κατάσταση, δεν απολιθώνομαι μήτε στιγμή και να τώρα νιώθω την πτώση...
...την νιώθετε την πτώση; Δεν νιώθετε ότι όλα γύρω σας πέφτουν μπαγιατεύουν και σαπίζουν μεμιάς;, ας μη μιλήσω για την  Κυρία κακάσχημη Υπογεννητικότητα που τη βλέπω να καταφθάνει με υπερβολική ταχύτητα με σαβανωμένα σκέλη, ας μη μιλήσω για την ελεεινά λιπόσαρκη Κύρια Πείνα που την βλέπω να στρογγυλοκάθεται έξω από τα τείχη της Βουλής, ας μη μιλήσω για την Κυρία Υγεία που τη βλέπω να απομακρύνεται τρομαγμένη από το μαστίγωμα που υπέστη, ας μη μιλήσω για την πτώση του Πολιτισμού, της έλειψης Ασφάλειας του Πολίτη, την εξαφάνιση της υπερηφάνειας, της αξιοπρέπειας, ΠΕΦΤΟΥΜΕ!!!
Αρχηγοί των κυβερνητικών κομμάτων ΠΕΦΤΟΥΜΕ...βέβαια πέφτετε και εσείς, δεν νιώθετε το σφίξιμό σας από τη γιγάντια παλάμη του συστήματος, του γεμάτου συστημικά αδιέξοδα, ή δεν νιώθετε ακόμα ότι είστε λεμονόκουπες;
Λοιπόν, αυτή η κυβέρνηση πρέπει να Πέσει, πριν υπογράψουν οι τρεις τους το τρίτο ΜΝΗΜΟΝΙΟ, και ο φιλόλογος, ο Αυτόχειρ και ο Μπούφος να πάνε στα καλύβια τους, αλλιώς, πέσαμε εμείς και πράγματι, όταν ένας δολοφόνος- ο Τόμσεν -βγαίνει χαμογελαστός από το υπουργείο οικονομίας δεν καταλαβαίνετε ότι ήδη είδε τα πτώματά μας; Έδωσε το οπλισμένο πιστόλι στον ειδικό αδαή κο Στουρνάρα και του είπε: "δεν έχεις τίποτα άλλο να κάνεις παρά να πιέσεις την σκανδάλη προς το στήθος σου έχοντας όμως στραμένη την κάννη προς την κοινωνία."

Οι παραπάνω πολιτικοί είναι οι ξεπουλητές του τόπου μας, συμπεριφέρονται σαν μετανάστες, δεν αγαπούν τον τόπο τους, απελάστε τους γιατί, σαν τυφλοί Οιδίποδες μας οδηγούν στα κατσάβραχα της Θήβας, σαν μονόφθαλμοι Πολύφημοι μας οδηγούν στις αραχνιασμένες σπηλιές τους και εγώ, ένας γέρος πια διανύω την τελευταία μου δεκαετία, τι να προκάνω να κάνω;, τίποτα!, σέρνω το αδύνατο κορμί μου, την οργισμένη μου καρδιά μέχρι το πρακτορείο Προ-πο, παίζω με την Τύχη μου, και επιστρέφω εκεί που δεν πρέπει να επιστρέφω...  
                    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου