Παρασκευή, 3 Αυγούστου 2012

Ο παρακάτω πολιτικός κος Κουβέλης...


...της Κυβερνώσας Αριστεράς ταυτίστηκε με τα 11,5 δις, διότι, ακούσατε, ακούσατε, αν δεν πάρομε μέτρα για αυτά (τα καταραμένα αργύρια) θα γυρίσομε στο παλιό νόμισμα, τη δραχμή, αν όμως τα πάρομε, τα οποία δεν θα είναι οριζόντια αλλά αναγκαστικά κάθετα, σε τόσο βάθος που δεν πρόκειται να ξανά βγούμε, τότε λέει, θα μπορούμε να αναδιαπραγματευτούμε πολιτικά, ως δεύτερος Βενιζέλος, ο οποίος καταγγέλθηκε από τον κο Χρυσοχοΐδη, ως τζάμπα μάγκας, και ο κος Βενιζέλος τον έδιωξε από την αίθουσα συνεδριάσεων του κόμματος...
...ο δε αυτόχειρας, (κος Σαμαράς) ταυτίστηκε με τους εκβιαστές, φέρεται να είπε στους νεροκουβαλητές της κυβέρνησης ότι, θα μας πετάξουν έξω, (τώρα ξέρετε είμαστε μέσα) πολύ μέσα, μα σας λέω πολύ μέσα, τόσο μέσα που δεν υπάρχει άλλο μέσα- δηλαδή υπάρχει μόνο έξω...
...τι μας λένε τώρα πάλι, "ακούστε, θέλετε να μείνετε στο ευρώ;, ε, αφού θέλετε, αυξήστε το τηλεφώνημα για κλείσιμο συνάντησης με το γιατρό σας, αυξήστε το νερό, αυξήστε τον ηλεκτρισμό, αυξήστε τους άνεργους, κατεβάστε τους μιστούς, ως μαστούς γριάς ξεδοντιάρας, αυξήστε τους φόρους, δώστε μας τα χρήματα των ασφαλισμένων, δώστε μας τον σιδηρόδρομο, το νερό, τη Δ.Ε.Η., τον Ο.Τ.Ε., (α, ναι, τον τελευταίο τον δώσαμε για 178 εκατομμύρια ΜΟΝΟ ευρώ- είδατε πόσο δούλοι είμαστε;) και ό,τι άλλο αποφέρει κέρδη ούτως ώστε ύστερα από δύο χρόνια να μην έχετε από πουθενά να αντλήσετε χρήματα, τότε πρέπει να φύγετε, όχι τώρα...γκε-γκε;...


κ
ε
ν
ό

α
έ
ρ
ο
ς


...σε ποιους τα λένε;, σε μας, τους φοβισμένους, αναξιοπρεπείς, δειλούς: δεν θα έχετε φάρμακα, άρα όλοι θα πεθάνετε, δεν θα έχετε χάπια για την τρέλα σας, άρα όλοι θα αποτρελαθείτε και θα βγαίνετε στους δρόμους με τα σώβρακα και εμείς με τις μάνικες θα σας πλένομε γιατί δεν θα έχετε μήτε ένα ευρώ για σαπούνι...
...είπε ο Κουβέλης, ο φιλόλογος της ανύπαρκτης αριστεράς του τόπου, "δεν πρέπει να ματώσει ο λαός", δεν σας θυμίζει εκείνο το "να μη χαλάσουμε τα μπάνια του λαού" του ένδοξου εθνάρχη της μάφιας του πασόκ; Σε εμένα ναι, και για έναν σημαντικό λόγο: κε Κουβέλη, της κυβερνώσας αριστεράς, ο λαός αιμορραγεί, τους έχουν ανοίξει πελώριες τρύπες στο κορμί του και το αίμα του ρέει στους δρόμους της αναλγησίας σας, της υποκρισίας σας, των ευτελών ψεμμάτων σας, "πρέπει να σταματήσομε την αιμορραγία θα έπρεπε να πείτε"...αλλά πού τέτοιο και τόσο μυαλό; 
...ο εισαγγελέας Πεπόνης, καλεί τον κο Ρουμελιώτη να καταθέσει σχετικά με τις καταγγελίες του, ότι όλοι εγνώριζαν πως τα μέτρα των δολοφόνων, σε καιρό ειρήνης του Δ.Ν.Τ., που επέβαλλαν στον τόπο μας δεν οδηγούσαν πουθενά...τότε, τι άλλο μένει από την καταγγελία; Έτσι και αλλιώς όλοι μας σιγά-σιγά το αντιληφθήκαμε, εκτός από τους ψηφοφόρους της ανεκδιήγητης Ν.Δ., του ανεκδιήγητου πασόκ, της υποκριτικής κυβερνώσας αριστεράς (ΔΗΜΑΡ)...
...και τελειώνω σήμερα, πρέπει να πάω να μελετήσω, και όταν μελετώ κερδίζω τον καιρό μου αφήνοντας τον χρόνο να ξοδεύεται πλάι μου, και μήτε που τον παίρνω είδηση που περνά, ας περνά ο χρόνος, έτσι και αλλιώς δεν υπάρχει όπως υπάρχουν οι δούλοι που μας κυβερνούν-, αυτοί πότε θα περάσουν και πότε θα χαθούν;, αλίμονο, όταν θα έχομε πάει πρώτοι εμείς στο διάολο...        






      

6 σχόλια:

  1. Eιμαι πολύ κουρασμένος, αφήνω τον
    Μιχάλη Κατσαρό να σχολιάσει τους
    κολλητούς σου...


    Όταν ακούω να μιλάν για τον καιρό
    όταν ακούω να μιλάνε για τον πόλεμο
    όταν ακούω σήμερα το Αιγαίο να γίνεται ποίηση
    να πλημμυρίζει τα σαλόνια
    όταν ακούω να υποψιάζονται τις ιδέες μου
    να τις ταχτοποιούν σε μια θυρίδα
    όταν ακούω σένα να μιλάς εγώ πάντα σωπαίνω.
    Όταν ακούω κάποτε στα βέβαια αυτιά μου
    ήχους παράξενους ψίθυρους μακρινούς
    όταν ακούω σάλπιγγες και θούρια
    λόγους ατέλειωτους ύμνους και κρότους
    όταν ακούω να μιλούν για την ελευθερία
    για νόμους ευαγγέλια για μια ζωή με τάξη
    όταν ακούω να γελούν
    όταν ακούω πάλι να μιλούν εγώ πάντα σωπαίνω.
    Μα κάποτε που η κρύα σιωπή θα περιβρέχει τη γη
    κάποτε που θα στερέψουν οι άσημες φλυαρίες
    κι όλοι τους θα προσμένουνε σίγουρα τη φωνή
    θ' ανοίξω το στόμα μου
    θα γεμίσουν οι κήποι με καταρράχτες
    στις ίδιες βρώμικες αυλές τα οπλοστάσια
    οι νέοι έξαλλοι θ' ακολουθούν με στίχους χωρίς ύμνους
    ούτε υποταγή στην τρομερή εξουσία.
    ..
    ....
    ......
    .......
    Πάλι σας δίνω όραμα.



    Κατά Σαδδουκαίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή μου αρέσει ο Κατσαρός και τον έχω φωτογραφίσει και τον έχω συμπεριλάβει στο βιβλίο μου: "Το ΒΛΕΜΜΑ", δημοσιεύω το σχόλιο σου, αλλά δεν κατάλαβα ποιους εννοείς "κολλητούς μου", εγώ έχω μονάχα 5 φίλους...

      Διαγραφή
    2. Υ.Γ....και είμαι υπερήφανος για αυτούς...εννοώ τους φίλους, κολλητούς έχουν οι ιδεολόγοι και οι θρησκευόμενοι και εγώ δεν είμαι ούτε το ένα ούτε το άλλο...

      Διαγραφή
    3. κολλητούς : Εκφραση που περιλαμβάνει τους απανταχού πολιτικούς της αριστεροδεξιάς, τους οποίους κάποιος στηρίζει πιστεύοντας τον λόγο τους και στη συνέχεια κόβει επιμελώς τη γλώσσα του για να μη ξαναμιλήσει....

      απόσπασμα από την εγκυκλοπαίδεια της βουλής

      Διαγραφή
    4. Α! εννοείς τους κλεπταποδόχους του Κέντρου και της Αριστεράς-, στο πρώτο δεν υπήρξα ποτέ, και Αριστερός υπήρξα όταν η Αριτερά είχε ένα κάποιο νόημα, αλλά ποιος είσαι;, δεν μου αρέσει να συνομιλώ με μάσκες- το επόμενο σχόλιο σου θα μείνει αδημοσίευτο εδώ και φυσικά αναπάντητο...

      Διαγραφή
    5. Υ. Γ. και φυσικά μήτε δεξιός υπήρξα,

      Διαγραφή