Πέμπτη, 2 Αυγούστου 2012

Μας κυβερνούν, αν μας κυβερνούν, οι κάτωθι τρεις αφερέγγυοι...

Ο Φιλόλογος-ο Αυτόχειρ- Ο Μπούφος

...θα γράψω το γνωστό: αλλά λέγατε για να αγαπηθούμε και όταν αφέθηκα να με αγαπήσετε καταστρέψατε την σωματική μου τιμή, πήρατε τον υμένα μου, όλο μου το βιος και έτσι βίο πλέον δεν έχω...
...μα είναι δυνατόν να μας κυβερνούν αυτοί οι ανενδοίαστοι στο να λένε ψέματα;, αυτοί οι πωλητές της χώρας, οι ευκόλως κλίνοντας το γόνατο, και το τραγικό: αυτοί που κλίνουν το γόνατο- αυτοί μας μαστιγώνουν, Αριάδνη μου, πάει η χώρα μας, πάνε τα νιάτα, πάει ο πλούτος μας, αυξάνονται οι ακρότητες- και πράγματι η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ήρθε για να μείνει εξαιτίας των τριών παραπάνω θεατρίνων- είδατε το ρεσιτάλ υποκριτικής για το πάρσιμο των νέων, δημοσιονομικών, τάχα, μέτρων;, μέχρι και ο Σερ Ολιβιέρ θα ζήλευε- μέτρων ξεκοιλιάσματός μας...  
...και οι τρεις σας είστε αστείοι, είστε πανικόβλητοι και άνανδροι, είστε δούλοι των τοκογλύφων, είστε ανθέλληνες, αλλά οσονούπω το σύστημα θα σας καταβροχθίσει, θα σας στύψει σαν λεμονόκουπες και θα σας πετάξει στον κάλαθο της ιστορίας, αλλά μας αρκεί αυτό;, ΟΧΙ, γιατί το κακό θα έχει γίνει...
...Ω!, ανόητοι, ανόητοι, ήδη ο πληθυσμός μας είναι λιγότερο από 10,000,000, στην επόμενη απογραφή θα είναι 8,500,000, ανάμεσα τους και αυτοκτονούντες...
...δεν μπορώ να γράψω άλλα, είμαι οργισμένος, είμαι πολύ οργισμένος γιατί δεν μπορώ, δεν έχω τρόπους να αντισταθώ στο ψέμα και στον εμπαιγμό, παραθέτω τον απολιθωμένο σκελετό εντόμου 356 εκατομμυρίων ετών που το παρομοιάζω με τον παρακάτω, πέρα για πέρα φοβισμένο εκπρόσωπο του συστήματος, συνάμα και αγράμματο οικονομολόγο, κο Στουρνάρα...
...και όχι μόνο, όλοι τους είναι έντομα απολιθωμένα...στο διάολο Ευρώπη να πας, πάλι τρως τα σωθικά σου, εσύ βέβαια έχεις συνηθίσει να τα τρως αιώνες τώρα, γιατί πρέπει να φας και τα δικά μου;
Ω! ναι το ξέρω, γιατί η χώρα μου, παρά τα καλά της, έχει συνηθίσει να γεννά και έντομα και προδότες...

Αντισταθείτε με κάθε τρόπο, Αντισταθείτε, η αντίσταση πάντα κάπου βγάζει- θετικά εννοώ...      

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου